sobota, 7 listopada 2009

Pomóżmy małym mieszkańcom Stoczni Gdynia



Co możesz zrobić w ramach PKDT:

Podpisz naszą petycję do władz:
http://www.petycje.pl/petycja/4529/zaglada_kotow_w_stoczni_w_gdyni.html

Wpłać pieniądze na konto (KONIECZNIE Z DOPISKIEM PKDT-KOTY STOCZNIOWE). Rozliczenia wpłat i wypłat będą dostępne u nas na stronie: http://pkdt.wordpress.com/rozliczenia/ Wszytkie datki zostaną przekazane na karmę, leki, leczenie i sterylizacje kotów.
Dane do przelewu:

Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!
ul. Kopernika 6/8, 00-367 Warszawa

81 1370 1109 0000 1706 4838 7309
z dopiskiem “PKDT – koty stoczniowe”
bank DNB NORD Polska S.A. I O/Warszawa


SWIFT potrzebny dla przelewów zagranicznych: MHBFPLPW


Przekaż karmę (mokra na wagę złota!), leki, które zostaną dostarczone do Stoczni
Osoba kontaktowa w sprawie składania karmy i leków: Kinga

kingahyzinska@interia.pl tel.793-789-268 lub 510-940-269

Zbuduj i przekaż domki dla kotów, które zostaną ustawione na terenie Stoczni zimą.
Wydrukuj i rozdystrybuuj nasze ulotki (www.grrow.pl/PKDT/A5-PKDT-cyfra.pdf). Im więcej osób się dowie o akcji, tym większa szansa na jej powodzenie!
Masz kontakt z mediami, które pomogłyby nagłośnic sprawę? Koniecznie daj znać! Niech nas usłyszą!
Masz jakikolwiek inny pomysł jak można pomóc? Napisz do nas!
pkdt.biuro@gmail.com, koty_w_stoczni@wp.pl,

kingahyzinska@interia.pl, yammayca@interia.pl

Wiecej informacji można uzyskać na stronie:

http://pkdt.wordpress.com/koty-ze-stoczni/

3 komentarze:

  1. Smutne;( Biedne te kotki naprawdę..
    Chciałam napisać, że sliczne kolczyki zrobiłaś;* Czekam na wiecej;) I masz pięknego kotka;)
    A opis z profilu..troche podobny do mojego, a bynajmniej czytajac go, poczulam ze jestes bratnią duszą;) Też uwielbiam czekoladę, a mieszkając nad morzem tęskno mi do gór;) równiez mam kota;) tylko męza brak hihi;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznego masz kotka, Ja jestem natomiast totalną Psiarą. Robisz przepiękną, romantyczną biżuterię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Wam bardzo za tak miłe slowa!!!Dodają mi skrzydel i aż chce sie tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń